بهترین آموزشگاه زبان

یکی از بهترین موسسات آموزش زبان در غرب تهران

بهترین آموزشگاه زبان

یکی از بهترین موسسات آموزش زبان در غرب تهران

  • ۰
  • ۰

دوره های آموزش زبان آلمانی مخصوص بزرگسالان به صورت ترمیک در 22 ترم 15 جلسه ای برگزار می گردد.

این دوره ها مناسب افرادی است که  قصد یادگیری اصولی و پایه ای زبان آلمانی با هدف اخذ مدرک، مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای آلمان یا اتریش را دارند.

آموزش زبان آلمانی در این موسسه به سطوح مختلفی تقسیم می شود.

1) سطح A1:این سطح از آموزش زبان در ایران طرفداران بسیاری دارد.زیرا کسانی که برای پیوستن به خانواده، ازدواج و …قصد مهاجرت به آلمان را دارند، نیازمند اخذ این مدرک می باشند. آزمون این سطح از زبان آلمانی در هر ماه توسط موسسه گوته تهران و بخش فرهنگی سفارت اتریش به صورت رسمی برگزار می شود.

2) سطح A2:زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان آلمانی قادر به بیان و درک موضوعات مشخصی مانند گفتگوهای روزمره، اطلاعات شخصی، خانواده و محیط کار در موقعیت های ساده و معمول و همچنین درک مطالب پیچیده تری که در مقاله های کوتاه، روزنامه ها و تبلیغات نوشته شده است هستند.

3) سطح B1:در این سطح دایره لغات افزایش می یابد و می توانید درباره مسائل بیشتری صحبت کنید.

4) سطح B2: این سطح مخصوص کسانی است که قصد ادامه تحصیل در آلمان یا اتریش را دارند. آزمون این سطح  تقریبا در هر ماه توسط موسسه گوته تهران و بخش فرهنگی سفارت اتریش به صورت رسمی برگزار می شود.

5) سطح C1:این دوره  پیشرفته می باشد و در پایان فرد می تواند متون طولانی و پیچیده را درک کند و به راحتی به صحبت کردن بپردازد.

6) سطح C2: این سطح از آموزش زبان آلمانی نیز جزء سطوح پیشرفته در زبان آلمانی محسوب می گردد و زبان آموزانی که به این سطح از دانش زبانی می رسند قادر خواهند بود همانند یک شهروند اصیل به زبان آلمانی صحبت کنند.


  • ۹۸/۰۲/۲۳
  • radtime radtime

نظرات (۱)

آموزشگاه زبان تی ال پی اس یکی از معتبرترین و مجهزترین اموزشگاه هاست ان را به شما پیشنهاد می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی